Wtyczka e-Deklaracje znikneła z Adobe Reader
Jeżeli wcześniej miałeś zainstalowaną wtyczkę e-Deklaracj w Adobe Reader albo instalujesz ją od nowa i po instalacji nie widzisz jej w oprogramowaniu postępuj według poniższych kroków.
Jeżeli wcześniej miałeś zainstalowaną wtyczkę e-Deklaracj w Adobe Reader albo instalujesz ją od nowa i po instalacji nie widzisz jej w oprogramowaniu postępuj według poniższych kroków.
W celu rozwiązania problemu komunikatu "błąd kopiowania" w Płatniku należy uruchomić Usługi i aplikacje w sytemie Windows. W następnym kroku odnajdujemy usługę "Aktualizacja programu Płatnik"- prawy przycisk myszy - Uruchom.
Po zmianie komputera na nowy albo ponownej instalacji aplikacji proCertum CardManager, możemy spotkać się z informacją w Płatniku „Nie można uzyskać dostępu do karty, ponieważ został wprowadzony zły numer PIN”.
Powyższy komunikat może świadczyć o uszkodzeniu bazy danych Płatnika, plików programu Płatnik oraz błędu konwersji.
Przy próbie naprawy, reinstalacji albo deinstalacji wyświetla się błąd: Nie można zamknąć ESET Service.
W celu naprawy programu PITGofin wykonujemy kopię zapasową następujących folderów:
Oprogramowanie Płatnik przy dużych aktualizacjach wymusza konwersję bazy danych.
W niektórych przypadkach w aplikacji Ramzes może pojawić się problem z pojawianiem się niektórych przycisków.
Strona 1 z 2