W celu rozwiązania problemu komunikatu "błąd kopiowania" w Płatniku należy uruchomić Usługi i aplikacje w sytemie Windows. W następnym kroku odnajdujemy usługę "Aktualizacja programu Płatnik"- prawy przycisk myszy - Uruchom.

Przechodzimy do "Zarządzanie komputerem - Przegląd zdarzeń - Dzienniki systemu Widnows - Aplikacja". Czyścimy dziennik zdarzeń w oknie "Akcja - Wyczyść Dziennik".
Uruchamiamy Płatnika jako administrator i przeprowadzamy aktualizacje komponentów.
Po przeprowadzeniu aktualizacji sprawdzamy poprawność certyfikatów, w razie błędów po weryfikacji wgrywamy nowe certyfikaty ZUS i kwalifikowany.

Aktualności

  • Wtyczka e-Deklaracje znikneła z Adobe Reader +

    Jeżeli wcześniej miałeś zainstalowaną wtyczkę e-Deklaracj w Adobe Reader albo instalujesz ją od nowa i po instalacji nie widzisz jej Read More
  • Nie rozpoznany format bazy danych w Płatniku +

    Powyższy komunikat może świadczyć o uszkodzeniu bazy danych Płatnika, plików programu Płatnik oraz błędu konwersji. Read More
  • Płatnik - Nie można uzyskać dostępu do karty, ponieważ został wprowadzony zły numer PIN +

    Po zmianie komputera na nowy albo ponownej instalacji aplikacji proCertum CardManager, możemy spotkać się z informacją w Płatniku „Nie można Read More
  • Błąd przy aktualizacji, deinstalacji ESET - Nie można zamknąć ESET Service +

    Przy próbie naprawy, reinstalacji albo deinstalacji wyświetla się błąd: Nie można zamknąć ESET Service. Read More
  • PITGofin wystąpił nieobsługiwany wyjątek w aplikacji +

    W celu naprawy programu PITGofin wykonujemy kopię zapasową następujących folderów: Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Autoryzowany partner ESET

ESET oprogramowanie antywirusowe

 

Jesteśmy autoryzowanym partnerem ESET. Dostarczamy rozwiązania zarówno dla domu, małych i dużych firm. Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami

792 650 138

SharkIT Łukasz Fiedoruk
ul. Dzieci Warszawy 27A
02-495 Warszawa - Ursus



biuro@sharkit.pl