Powyższy komunikat może świadczyć o uszkodzeniu bazy danych Płatnika, plików programu Płatnik oraz błędu konwersji.

W naszym przypadku było to przeniesienie Płatnika na inny komputer i próba podłączenia do nowej instalacji.

Przyczynę błędu możemy naprawić poprzez narzędzie do naprawy Płatnika P2StartFix, który ściągamy ze strony: https://www.zus.pl/firmy/program-platnik/pobierz/pobierz-program-platnik-10.02.002

Po operacji instalacji, uruchamiamy program Płatnik. Dzięki narzędziu rozpocznie się aktualizacja i ponownie możemy podłączyć naszą bazę danych.

Aktualności

  • Wtyczka e-Deklaracje znikneła z Adobe Reader +

    Jeżeli wcześniej miałeś zainstalowaną wtyczkę e-Deklaracj w Adobe Reader albo instalujesz ją od nowa i po instalacji nie widzisz jej Read More
  • Nie rozpoznany format bazy danych w Płatniku +

    Powyższy komunikat może świadczyć o uszkodzeniu bazy danych Płatnika, plików programu Płatnik oraz błędu konwersji. Read More
  • Płatnik - Nie można uzyskać dostępu do karty, ponieważ został wprowadzony zły numer PIN +

    Po zmianie komputera na nowy albo ponownej instalacji aplikacji proCertum CardManager, możemy spotkać się z informacją w Płatniku „Nie można Read More
  • Błąd przy aktualizacji, deinstalacji ESET - Nie można zamknąć ESET Service +

    Przy próbie naprawy, reinstalacji albo deinstalacji wyświetla się błąd: Nie można zamknąć ESET Service. Read More
  • PITGofin wystąpił nieobsługiwany wyjątek w aplikacji +

    W celu naprawy programu PITGofin wykonujemy kopię zapasową następujących folderów: Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Autoryzowany partner ESET

ESET oprogramowanie antywirusowe

 

Jesteśmy autoryzowanym partnerem ESET. Dostarczamy rozwiązania zarówno dla domu, małych i dużych firm. Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami

792 650 138

SharkIT Łukasz Fiedoruk
ul. Dzieci Warszawy 27A
02-495 Warszawa - Ursus



biuro@sharkit.pl