W celu zapewnienia jeszcze lepszej obsługi, naszym stałym klientom oferujemy usługę zdalnej pomocy.

Dzięki temu rozwiązaniu możemy uporać się z wieloma zaistniałymi problemami bez potrzeby przyjazdu do siedziby klienta. Usługa pomocy zdalnej daje również możliwość szybkiego instalowania oprogramowania i urządzeń zewnętrznych. Dzięki pomocy zdalnej klient nie oczekuje na przyjazd serwisanta i tym samym nie traci cennego czasu. Warunkiem koniecznym do połączenia się z komputerem klienta jest dostęp do internetu.

Aktualności

  • Płatnik zawiesza się przy konwersji bazy danych +

    Oprogramowanie Płatnik przy dużych aktualizacjach wymusza konwersję bazy danych. Read More
  • Brak przycisków w Ramzesie +

    W niektórych przypadkach w aplikacji Ramzes może pojawić się problem z pojawianiem się niektórych przycisków. Read More
  • Zmiana częstotliwości sprawdzania poczty w Outlook +

    W przypadku gdy chcemy aby nasz program pocztowy Outlook sprawdzał czy nie mamy nowych wiadomości częściej, możemy to zmienić w Read More
  • Usuwanie zapamiętanych loginów i haseł na stronach internetowych +

    Przeglądając strony internetowe w poszukiwaniu informacji i różnego rodzaju danych w postaci plików PDF czy zdjęć napotykamy się na serwisy Read More
  • Przenoszenie płatnika do innej bazy w programie Płatnik +

    Biura rachunkowe obsługują dużą liczbę płatników w jednej bazie programu Płatnik. Gdy klient przenosi swoją dokumentacje do innego biura rachunkowego, Read More
  • 1
  • 2

Autoryzowany partner ESET

ESET oprogramowanie antywirusowe

 

Jesteśmy autoryzowanym partnerem ESET. Dostarczamy rozwiązania zarówno dla domu, małych i dużych firm. Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami

792 650 138

SharkIT Łukasz Fiedoruk
ul. Dzieci Warszawy 27A
02-495 Warszawa - Ursus



biuro@sharkit.pl