W niektórych przypadkach w aplikacji Ramzes może pojawić się problem z pojawianiem się niektórych przycisków.

Związane jest to z brakiem zainstalowanej odpowiedniej wersji Bibliotek. Aplikacja sama próbuje zainstalować albo zmodyfikować biblioteki, ale może napotkać problemy.

Rozwiązaniem problemu jest sprawdzenie czy mamy zainstalowaną najnowszą, wymaganą wersję Platformy .NET Framework na naszym komputerze. Po zainstalowaniu odpowiedniej wersji uruchamiamy ponownie Ramzesa, który automatycznie przy starcie zainstaluje albo zaktualizuje najnowsze biblioteki.

Aktualności

  • Wtyczka e-Deklaracje znikneła z Adobe Reader +

    Jeżeli wcześniej miałeś zainstalowaną wtyczkę e-Deklaracj w Adobe Reader albo instalujesz ją od nowa i po instalacji nie widzisz jej Read More
  • Nie rozpoznany format bazy danych w Płatniku +

    Powyższy komunikat może świadczyć o uszkodzeniu bazy danych Płatnika, plików programu Płatnik oraz błędu konwersji. Read More
  • Płatnik - Nie można uzyskać dostępu do karty, ponieważ został wprowadzony zły numer PIN +

    Po zmianie komputera na nowy albo ponownej instalacji aplikacji proCertum CardManager, możemy spotkać się z informacją w Płatniku „Nie można Read More
  • Błąd przy aktualizacji, deinstalacji ESET - Nie można zamknąć ESET Service +

    Przy próbie naprawy, reinstalacji albo deinstalacji wyświetla się błąd: Nie można zamknąć ESET Service. Read More
  • PITGofin wystąpił nieobsługiwany wyjątek w aplikacji +

    W celu naprawy programu PITGofin wykonujemy kopię zapasową następujących folderów: Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Autoryzowany partner ESET

ESET oprogramowanie antywirusowe

 

Jesteśmy autoryzowanym partnerem ESET. Dostarczamy rozwiązania zarówno dla domu, małych i dużych firm. Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami

792 650 138

SharkIT Łukasz Fiedoruk
ul. Dzieci Warszawy 27A
02-495 Warszawa - Ursus



biuro@sharkit.pl