W niektórych przypadkach w aplikacji Ramzes może pojawić się problem z pojawianiem się niektórych przycisków.

Związane jest to z brakiem zainstalowanej odpowiedniej wersji Bibliotek. Aplikacja sama próbuje zainstalować albo zmodyfikować biblioteki, ale może napotkać problemy.

Rozwiązaniem problemu jest sprawdzenie czy mamy zainstalowaną najnowszą, wymaganą wersję Platformy .NET Framework na naszym komputerze. Po zainstalowaniu odpowiedniej wersji uruchamiamy ponownie Ramzesa, który automatycznie przy starcie zainstaluje albo zaktualizuje najnowsze biblioteki.

Aktualności

  • Płatnik zawiesza się przy konwersji bazy danych +

    Oprogramowanie Płatnik przy dużych aktualizacjach wymusza konwersję bazy danych. Read More
  • Brak przycisków w Ramzesie +

    W niektórych przypadkach w aplikacji Ramzes może pojawić się problem z pojawianiem się niektórych przycisków. Read More
  • Zmiana częstotliwości sprawdzania poczty w Outlook +

    W przypadku gdy chcemy aby nasz program pocztowy Outlook sprawdzał czy nie mamy nowych wiadomości częściej, możemy to zmienić w Read More
  • Usuwanie zapamiętanych loginów i haseł na stronach internetowych +

    Przeglądając strony internetowe w poszukiwaniu informacji i różnego rodzaju danych w postaci plików PDF czy zdjęć napotykamy się na serwisy Read More
  • Przenoszenie płatnika do innej bazy w programie Płatnik +

    Biura rachunkowe obsługują dużą liczbę płatników w jednej bazie programu Płatnik. Gdy klient przenosi swoją dokumentacje do innego biura rachunkowego, Read More
  • 1
  • 2

Autoryzowany partner ESET

ESET oprogramowanie antywirusowe

 

Jesteśmy autoryzowanym partnerem ESET. Dostarczamy rozwiązania zarówno dla domu, małych i dużych firm. Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami

792 650 138

SharkIT Łukasz Fiedoruk
ul. Dzieci Warszawy 27A
02-495 Warszawa - Ursus



biuro@sharkit.pl