Biura rachunkowe obsługują dużą liczbę płatników w jednej bazie programu Płatnik. Gdy klient przenosi swoją dokumentacje do innego biura rachunkowego, trzeba wtedy przekazać wszystkie dane.

W jaki sposób wyodrębnić jednego płatnika do oddzielnej bazy?

Jest to bardzo prosta operacja:

  • uruchamiamy oprogramowanie Płatnik i przechodzimy do Rejestru Płatników,
  • wyszukujemy zakładkę Narzędzia -> Zmień bazę,
  • tworzymy nowa bazę danych i powracamy do pierwotnej,
  • w bazie pierwotnej wyszukujemy płatnika, którego chcemy wyodrębnić i przechodzimy do operacji Archiwizacji,
  • podczas archiwizacji zaznaczamy wybór do zewnętrznej bazy danych. Gdy chcemy aby płatnik został przeniesiony i całkowicie usunięty z naszej bazy, zaznaczamy opcję usunięcia zasobów płatnika,
  • po wyodrębnieniu płatnika możemy podłączyć się do nowej bazy danych w celu weryfikacji.

Jeżeli nadal występują problemy z przeniesieniem bazy danych Płatnika, zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu komputerowego.