• Home
  • O firmie
  • Oferta
      • Back
      • Abonament
      • Usługi jednorazowe
      • Outsourcing IT
      • Serwis komputerowy
      • Zdalna pomoc
      • Skuteczna ochrona
  • Aktualności
  • Kontakt

Wymagany restart aplikacji po aktualizacji programu Płatnik

Podczas pobierania aktualizacji programu i danych płatnika w aplikacji Płatnik pojawia się zakażdym razem komunikat: Wymagany restart aplikacji.

Więcej…

SMTPUTF8 is required, but was not offered by host

Podczas wysyłki wiadomości email otrzymujemy komunikat: SMTPUTF8 is required, but was not offered by host

Więcej…

Błąd przy aktualizacji, deinstalacji ESET - Nie można zamknąć ESET Service

Przy próbie naprawy, reinstalacji albo deinstalacji wyświetla się błąd: Nie można zamknąć ESET Service.

Więcej…

PITGofin wystąpił nieobsługiwany wyjątek w aplikacji

W celu naprawy programu PITGofin wykonujemy kopię zapasową następujących folderów:

Więcej…

Płatnik zawiesza się przy konwersji bazy danych

Oprogramowanie Płatnik przy dużych aktualizacjach wymusza konwersję bazy danych.

Więcej…

  1. Brak przycisków w Ramzesie
  2. Zmiana częstotliwości sprawdzania poczty w Outlook
  3. Usuwanie zapamiętanych loginów i haseł na stronach internetowych
  4. Przenoszenie płatnika do innej bazy w programie Płatnik

Strona 1 z 4

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
© SharkIT.pl 2025
Copyright © All rights reserved.
Do góry