Biura rachunkowe obsługują dużą liczbę płatników w jednej bazie programu Płatnik. Gdy klient przenosi swoją dokumentacje do innego biura rachunkowego, trzeba wtedy przekazać wszystkie dane.
W jaki sposób wyodrębnić jednego płatnika do oddzielnej bazy?
Jest to bardzo prosta operacja:
- uruchamiamy oprogramowanie Płatnik i przechodzimy do Rejestru Płatników,
- wyszukujemy zakładkę Narzędzia -> Zmień bazę,
- tworzymy nowa bazę danych i powracamy do pierwotnej,
- w bazie pierwotnej wyszukujemy płatnika, którego chcemy wyodrębnić i przechodzimy do operacji Archiwizacji,
- podczas archiwizacji zaznaczamy wybór do zewnętrznej bazy danych. Gdy chcemy aby płatnik został przeniesiony i całkowicie usunięty z naszej bazy, zaznaczamy opcję usunięcia zasobów płatnika,
- po wyodrębnieniu płatnika możemy podłączyć się do nowej bazy danych w celu weryfikacji.
Jeżeli nadal występują problemy z przeniesieniem bazy danych Płatnika, zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu komputerowego.